Helaas zien we soms gebeuren dat pakjes al worden gescand of ‘afgemeld’, óok als deze nog niet zijn afgeleverd.
Pakjes worden in batches ‘afgemeld’
Meerdere pakjes kunnen gelijktijdig worden gescand, waardoor deze als ‘bezorgd’ worden gemeld. In dat geval wordt het pakje vaak alsnog elk moment afgeleverd.
Mogelijk afgeleverd bij één van de buren
Mogelijk is het pakje afgeleverd bij één van de buren. Je kunt daarom navraag doen of zij het pakje hebben ontvangen.
Controleer of iemand anders het pakje heeft aangenomen
Controleer ook of een huisgenoot of bijvoorbeeld een collega het pakje heeft aangenomen. Bij bedrijven zien we soms dat het pakje al in ontvangst is genomen, maar nog niet bij de juiste persoon is aangekomen.
Controleer of het opgegeven afleveradres correct is
Controleer ook of je het juiste afleveradres hebt ingevuld bij de bestelling. Heb je een verkeerd adres ingevoerd? Dan is het pakje mogelijk op het verkeerde adres afgeleverd, of is deze naar ons retour gezonden.
Kan ik het pakje afhalen bij een afhaalpunt?
Na verzending kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorgeven. Soms kun je op de track & trace pagina zélf een wijziging doorgeven. Bijvoorbeeld om het pakje alsnog af te halen bij een afhaalpunt. Open de track & trace pagina om de opties te bekijken.
5 bezorgdagen vertraagd? Neem contact met ons op
Is het pakje na 5 bezorgdagen (7 dagen na zending) nog niet afgeleverd? Neem dan even contact met ons op. Wij gaan er natuurlijk alsnog voor zorgen dat je je bestelling zult ontvangen. Houdt er rekening mee dat er opnieuw enige tijd nodig zal zijn om voor de productie en levering van het pakje.