Ik wil een eerder gemaakt magazine, opnieuw bestellen. Kan dat?

Als initiatiefnemer (de persoon dat het document heeft aangemaakt), kun je een kopie maken van een bestaand document. Met dit gekopieerde document, kun je een herbestelling plaatsen. Ga naar de webshop en log in. Klik op Documenten en vervolgens op de knop Dupliceren...

Ik heb al besteld, maar wil nog een wijziging doen. Kan dat?

De initiatiefnemer (de persoon dat het document heeft aangemaakt), kan het document nog wijzigen, zolang we de bestelling nog niet hebben verwerkt. Ga naar de webshop en log in. Klik op Documenten en vervolgens op de knop Bewerken achter het betreffende document. Er...

Factuur, waar kan ik die vinden?

Alle facturen kun je downloaden via het account waaronder de bestelling is geplaatst. Ga naar de webshop en log in. Ga rechts bovenin het menu naar het Account-icoon. Klik vervolgens op Facturen. Klik achter de factuur op de knop Downloaden.

Levertijd, is er een mogelijkheid voor een spoedlevering?

De levertijd hangt af van de uitvoering van het magazine, het aantal exemplaren en het land waarin je het magazine wilt laten bezorgen. We kunnen niet beloven dat het magazine eerder verzonden kan worden, omdat de print, het glanslaminaat en de lijm moeten drogen...

Levertijd, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Heb je het magazine nog niet besteld? Bezoek dan de pagina levertijd om uit te rekenen, wanneer je het magazine uiterlijk moet bestellen om hem nog op tijd in huis te hebben. Hier geven we ook informatie over de leveringswijze, de verzendkosten, de productietijd en...